خانه / علوم انسانی / پاورپوینت روش اجرائي طرح تجاري

پاورپوینت روش اجرائي طرح تجاري

                نوع فایل:power point قابل ویرایش: ۳۱ اسلاید   قسمتی از اسلایدها: nالف: ميزان دارائي يا  سرمايه گذاري  خارجي  مورد نياز را در هنگام  لزوم مشخص  مي كند nب: توانائي مديريت ارشد در مديريت طرح تجاري  بهبود مي يابد  و به اين ترتيب قادر خواهد بود انرژي خود را براي انحرافات از برنامه قبل از وقوع  شرايط بحراني متمركز كند. nج: روحيه واقع پردازي  و آينده نگري را در وجود مديريت ارشد و مديران اجرائي پرورش مي دهد . nد: به تعيين و تشخيص مشتريان، محدوده بازار، استراتژي قيمت گذاري، نحوه رقابت و همكاري در شرايط سخت كمك مي كند . nه: در صورتيكه  در مقاطع سازماني يك طرح تجاري توسط مديريت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شركت حفظ خواهد شد .   فهرست مطالب و اسلایدها: هدف و دامنه كاربرد  مسئوليت شرح روش دلايل تهيه طرح تجاري استفاده از داده ها محتويات طرح تجاري فهرست محتويات خلاصه  اجرائي مشخصات شركت محصول جايگاه بازار گنجايش بازار /كشش با …

درباره ی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *