دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در بهبود رفتار خرید و ارتباط با مشتری


این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در بهبود رفتار خرید و ارتباط با مشتری  می باشد. برای رشته های کامپیوتر ، IT و مدیریت مناسب است و در 32 اسلاید کامل می باشد. در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است . این پاورپوینت را می توانید بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. لازم به توضیح است که فونت های بکار رفته را نیز به همراه فایل دانلود خواهید کرد.   فهرست اسلایدها مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری انواع فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری اهداف مدیریت ارتباط با مشتری مزایای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری مشتری رفتار خرید مصرف کننده مشخصه های موثر بر رفتار مشتری تاثیر تحلیل رفتار مشتری در ارتباط موثرتر و بازاریابی برخی از ابزارهای جمع آوری اطلاعات مشتریان سیستم های الکترونیکی مدیریت روابط با مشتریان اجزا اصلی و معماری E-CRM مراحل تماس مشتری با سیستم E-CRM پیدایش فناوری وب ۲ تحولی عظیم در E-CRM نرم افزارهای اجتماعی و وب ۲ انواع نرم افزارهای اجتماعی و ابزارهای وب ۲ مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر شبکه های اجتماعی (SCRM) مصرف …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *