دانلود مقاله کامل درباره نقش حسابداری در سازماندهي


            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۱۰   بخشی از متن مقاله اهداف آموزشي ۱ . شرح دهيد كه چگونه بر آورد هزينه از برآورد مديريت و بر آورد مالي حمايت مي كنيد ۲ . درك كنيد كه چگونه بر آوردهاي مديريت بر تصميمات استراتژيك تأثير مي گذارد . ۳ . يك سري عملكردهاي تجاري در زنجيرۀ قيمت را شرح دهيد . ۴ . ابعاد اجرايي كه مشتريان ( ارباب رجوع ها )از شركتها انتظار دارند را بشناسيد . ۵ . طرح ريزي و كنترل كردن تصميمات مديران را تشخيص دهيد . ۶ . بين نقش هاي ( مسير ) خط توجه ، حل مسئله و حفظ امتياز بر آورد مديريت تمايز قائل شوند . ۷ . سه سر فصل بر آوردهاي مديريتي حمايت كننده از مديران را شرح دهيد ۸ . درك كنيد كه چگونه بر آوردهاي مديريتي در ساختار سازماندهي جاي مي گيرند . ۹ . درك كنيد كه چگونه كارهاي حرفه اي در حسابداريهاي مديريت بيان مي شوند . ارباب حلقه ها ، دزدان دريايي كارائيب ، در جستجوي نمو . اين فيلمها در چه چيزي مشترك هستند ؟ هر كدام از نظر فروش بليط خيلي موفق بودند ، …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *